Мовленнєвий розвиток дошкільників один з найважливіших завдань ДНЗ.
Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей зі складними порушеннями мовлення. Це, безумовно, ускладнює комунікації малюка в соціумі та згодом може позначитися на соціальній адаптації і успішному формуванні особистісної готовності дитини до школи.
Фахівці і батьки повинні докласти чимало зусиль, щоб мовлення дитини розвивалося правильно та своєчасно. У спеціалізованих групах дошкільного навчального закладу №5 «Чебурашка», приділяється особлива увага співпраці в роботі вчителя-логопеда та педагогів. Проводити коригувальну роботу з формування правильного мовлення дитини потрібно протягом всього виховного процесу. Її зміст включає: ігрові прийоми, спрямовані на розвиток артикуляційного апарату та дрібної моторики пальців рук, фонематичного слуху, словникового запасу, зв’язного мовлення, вдосконалення граматичної будови мовлення, містить рекомендації з автоматизації звуків у дітей. Результат усієї цієї роботи допомагає випускникам дошкільної установи легше адаптуватися до умов школи, дає можливість дитині адекватно оцінювати свою діяльність, сприяє найбільш успішному навчанню в школі.
Свою педагогічну майстерність удосконалювали вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів нашого міста під час семінару-практикуму для вчителів-логопедів «Співпраця у роботі спеціалістів у ДНЗ при корекції мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з використанням різноманітних методів та прийомів» на базі дошкільного навчального закладу № 5 «Чебурашка». Своїм досвідом логопедичної роботи ділилася вчитель-логопед вищої категорії Кондратюк Тетяна Дмитрівна, показавши під групове заняття з дітьми із загальним недорозвитком мовлення. Також педагоги удосконалювали практичні, професійні уміння навички у формі ділової гри. |